پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان-42077571

هدف از این پرسشنامه مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود مشخصات فایل تعداد صفحات55حجم0/20 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل روش گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش در این تحقیق پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان|42077782|rain-water|پرسشنامه مدیریت کیفیت خدمات,پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع,پرسشنامه مدیریت کیفیت زنجیره تامین,پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر,پرسشنامه کیفیت خدمات پاراسورامان,پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع اسپینوال,پرسشنامه استاندارد tqm,پرسشنامه سنجش مدیریت کیفیت خدمات,پرسشنامه مدل مدیریت کیفیت خدمات,پرسشنامه مدل مناسب کیفیت خدمات,پرسشنامه مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی,پرسشنامه مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
در این مطلب از سایت شما فایل با عنوان پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان را مشاهده می نمایید.

هدف از این پرسشنامه مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود


مشخصات فایل
تعداد صفحات55حجم0/20 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل

روش گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش
در این تحقیق با دو شیوه مطالعات میدانی (پیمایشی) و روش اسنادی (کتابخانه ای) برای گردآوری داده ها استفاده می شود. در بخش مطالعه اسنادی از کتب و مجلات تخصصی مدیریت کیفیت و سایر منابع نشریات معتبر تخصصی و جستجوی اینترنتی مرتبط با موضوع راهنمایی و رانندگی استفاده می گردد. در بخش مطالعات میدانی با حضور در مکان جامعه آماری از ابزار مشاهده و پرسش نامه و همچنین اسناد و مدارک تخصصی سازمانی استفاده می شود.

پرسش نامه پژوهش حاضر توسط محقق با الهام از پرسش نامه های موجود مدل های سنجش ابعاد کیفیت خدمات ساخته شده است، بدین صورت که محقق با در نظر گرفتن حساسیت موضوع تحقیق در جامعه ی موردنظر و توجه به نیازها، ارزش ها و شرایط خاص محیط تحقیق (راهور) برای سنجش ابعـاد کیفیت برگرفته از مدل مفهومی تحقیق و ادبیات موضوع مؤلفه هایی برای سنجش هر یک از ابعاد در غالب پرسش نامه طراحی نموده است. پرسش نامه ساخته شده، بر اساس روش هایی روان سنجی گردید که در ادامه روش ساخت ابزار و ویژگی های روان سنجی ابزار (روایی و پایایی) آورده شده است.(داخل فایل خریداری شده)

چکیده پرسشنامه ارائه مدل مدیریت کیفیت خدمات در ناجا:

مولفه : دارد
منبع : دارد
روایی و پایایی : دارد
نمره گذاری و مختصات : دارد
نوع فایل : word (قابل ویرایش )
تعداد ابعاد: 13
تعداد مولفه: 65

تعداد سوالات : 100 سوال






"